Servicii profesionale de IT helpdesk și suport IT

Suntem disponibili din 2008 în regim 24/7 pentru remedierea incidentelor tehnice prin servicii premium dedicate de IT HelpDesk și suport IT. Clienții cu un contract activ de mentenanță IT sau externalizare IT ne pot contacta oricând prin intermediul adresei de e-mail a departamentului tehnic sau prin telefon în cazul în care internetul are probleme de funcționare. Intervenim de fiecare dată prompt pentru a ne ajuta clienții, indiferent dacă este sărbătoare legală.

Cum putem ajuta organizația ta să crească sănătos?

Dacă în prezent lucrezi cu o companie pentru asigurarea suportului tehnic probabil știi foarte bine ce înseamnă un astfel de serviciu dar cu siguranță nu ai experimentat niciodată senzația totul merge ca pe roate. Experiența din 2008 în piața de suport IT și IT HelpDesk din România ne face fim printre cei mai buni din domeniu indiferent de marimea organizației pe care o preluăm în administrare. Te putem ajuta scapi complet de stresul zilnic generat de colegii tăi care nu se descurcă perfect cu utilizarea calculatoarelor, imprimantelor și aplicațiilor software din PC.

Cui se adresează serviciile de IT helpdesk și suport IT?

Serviciile noastre de IT HelpDesk și suport IT se adresează atât companiilor din mediul privat cât și administrațiilor publice locale, instituțiilor publice sau guvernamentale. Avem clienți din toate mediile de activitate din România și ne dedicăm zilnic 100% pentru prevenirea pe cât posibil a tuturor incidentelor tehnice majore. Știm din păcate în IT anumite incidente minore nu pot fi evitate și de aceea avem un departament tehnic disponibil în regim 24/7/365 exclusiv pentru clienții cu contract activ de mentenanță IT sau externalizare IT. Dacă te-ai săturat de problemele IT din fiecare zi apelează cu încredere la DAB MSP și venim în cel mai scurt timp posibil. Contactează-ne online aici!

Notă: Serviciile de IT HelpDesk / HelpDesk IT / Suport IT sunt parte din abonamentele de mentenanță IT completă și nu pot fi contractate separat. Alege un contract de externalizare IT cu DAB MSP și ai mentenanță IT + Suport IT.