Servicii profesionale de helpdesk cu DAB MSP

Pe scurt, serviciile de helpdesk sunt acele servicii de suport IT cu care probabil te-ai obisnuit insa cu un plus major de calitate datorita unui know-how major al echipei tehnice. De principiu, in baza unui abonament lunar cu tarif fix, angajatii tai vor putea apela permanent chiar si nelimitat (in functie de SLA / tipul abonamentului IT ales) echipa IT a DAB MSP. Colegii nostri de la Helpdesk pot remedia online cu usurinta probleme ale PC-urilor sau imprimantelor.

Care sunt beneficiile serviciilor de helpdesk IT ?

In primul rand, prin externalizarea serviciilor de Helpdesk IT catre DAB MSP vei avea certitudinea ca suportul IT al angajatilor tai este acoperit in proportie de 100%. Apoi, pentru ca in fiecare business totul se rezuma la cifre, cu noi vei avea un cost lunar fix indiferent de numarul intrebarilor sau solicitarilor de suport IT pe care angajatii tai le vor trimite in sistemul nostru centralizat de ticketing. In plus, vei vedea in timp real cine solicita cel mai des suportul IT.

Helpdesk
Suport IT
error: Atentie! Continutul este protejat conform legii prin drepturi de autor.