HelpDesk & Asistenta IT Business - Noi Ducem HelpDesk-ul in IT la un alt nivel

Suntem activi in HelpDesk si Asistenta IT profesionala in Romania din 2008. Exclusiv pentru companii.

Zilnic operatorii DAB MSP® rezolva rapid prin servicii de HelpDesk sute de incidente tehnice in IT.

  • Call Center pentru HelpDesk IT 24/7 (conform SLA)
  • Monitorizam solicitarile IT in sistemul de Ticketing
  • Asiguram Suport IT Level 1 prin operatorul alocat
  • Oferim solutii testate datorita Know-How-ului in IT
  • Operatorii DAB MSP® sunt inzestrati cu rabdare
  • La HelpDesk putem vorbi in Romana & Engleza

STIATI CA CELE MAI MULTE SOLICITARI DE HELPDESK IN IT SUNT PENTRU IMPRIMANTE ?

Desi la semnarea unui contract de HelpDesk managerul ne informeaza ca problemele IT sunt foarte rare, peste 50% dintre problemele semnalate ulterior in Call Center au fost legate de Print & Scan.

HelpDesk IT & Asistenta IT cu DAB MSP®

SERVICII DE HELPDESK & ASISTENTA IT BUSINESS PENTRU COMPANII IN ROMANIA

Aici la DAB MSP® inca din 2008 am pus accent foarte mare pe servicii de HelpDesk in IT pentru companii cu sediile principale in Bucuresti & Ploiesti. Astazi cu ajutorul tehnologiei IT am putut sa ne extindem raza de acoperire si am ajuns sa oferim aceste servicii in toata Romania. Consultantii nostri de HelpDesk & Asistenta IT sunt disponibili 24/7 si preiau zilnic sute de apeluri sau tickete online pentru a centraliza problemele tehnice, pentru a le rezolva rapid sau transmite departamentelor specializate. Indiferent de defectiune sau de problema IT pe care o intampinati veti avea siguranta ca va fi rezolvata sau redirectionata in cel mai scurt timp si ca veti putea asigura in continuare un flux de lucru constant pentru angajatii companiei administrate. Continuitatea proceselor de business este prioritara.

Modul de functionare al departamentului de Suport & Asistenta IT este unul foarte complex dar foarte simplu de utilizat de catre clientii DAB MSP®. Daca aveti un contract activ, in momentul in care va dati seama ca a intervenit o problema IT este necesar doar sa o raportati unui operator HelpDesk sau sa ne-o trimiteti prin E-mail (ticket online).

Veti primi de fiecare data un numar de inregistrare din Ticketing si problema IT va fi alocata in cel mai scurt timp posibil tehnicianului capabil sa o rezolve, daca aceasta nu poate fi rezolvata direct de catre operatorul de Call Center. Iar pentru ca noi ne dorim o transparenta totala aveti acces nelimitat in sistemul nostru centralizat de ticketing.

CARE SUNT BENEFICIILE CU SERVICII DE SUPORT & ASISTENTA IT PRIN DAB MSP® ?

Alegand serviciile noastre de HelpDesk si Asistenta IT Business Premium veti observa ca toti angajatii companiei vor avea imediat unde sa raporteze incidentele IT si nu vor mai veni cu acestea la usa managementului pentru rezolvare. De asemenea prin externalizarea serviciilor de HelpDesk sau Asistenta IT veti obtine diminuarea considerabila a costurilor operationale daca in acest moment aveti un angajat intern care ofera Suport IT angajatilor. Alte beneficii:

  • Suport IT & Asistenta IT Online – Servicii complete de HelpDesk in IT pentru Business oriunde in Romania
  • Know-How extins datorita experientei pe care o au in domeniul IT operatorii din echipa noastra de Suport IT
  • Flexibilitate si adaptabilitate, colegii nostri din HelpDesk vad si rezolva zilnic sute de probleme tehnice in IT
  • Tarif lunar fix indiferent de numarul apelurilor sau solicitarilor pe care le transmiteti catre HelpDesk DAB MSP®.